Smink..

Ni som känner mig kan bli smått förfärade av vad ni nu får höra..
Denna girlie har senaste veckan beställt hårgojjs och budat in mascara och foundation på Tradera. Ja menar ska jag nån gång få kläm på de hela så why not köpa billigare på nätet tills jag lärt mig :D
Jag är så bakom att det är pinsamt.. men jag försööker iaf ;)
Mascaran känner jag mig ganska trygg med nu, så ganska glader blev jag när min sort ( hihi, jag har en egen sort..!! ) blev inbudad för 48:- mindre inklusive frakt än om jag skulle köpt den nere i stan!! Pürfekt!!
Foundationen kommer bli 53:- billigare än på Kicks när frakten är medräknad..
Så ja, jag ger det en chans får vi la se vad som sker.. :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Ojdå, jag måste nog skärpa mig också alltså... huvva. :P

2008-03-23 @ 22:32:39
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari