Storväxt över en middag..

Så här kan de gå om man trycker i sig för mycket tacos.. ja, se och lär av andras olycka :D

image439

Haha.. riktigt så illa blev det nu inte, men visst kan man ha kul med FaceWarp :p
O just denna blev så bra, för det kunde verkligen sett ut såhär.. på mig blev just denna bildversionen inte alls lika lyckad, hur vi än gjorde fick vi inte till den!
Men Erica hon kan hon.. fast lite skrajsen e jag allt att hon ska äta upp mobilen min med när hon ändå har ett gap som detta ;p

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej

Jag har startat en namninsamling för att försöka hjälpa en ung familj (min bästa väns syster och hennes man) som inte får spendera sista tiden i livet tillsammans på grund av kommunen. (Mannen i familjen är svårt cancersjuk) Snälla skriv på, ditt bidrag betyder mycket! Tack på förhand, MVH Linn

2008-03-04 @ 21:42:42
URL: http://linnnissi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari