Tro..

O egentligen vill jag nog skriva skriva skriva.. ett sånt där brev som aldrig når mottagaren.
För jag blir smått förvirrad i frustrationen.
Inte att jag vill se in i framtiden, men några hintar då och då så man vet åt vilket håll man ska se åt. Fast kanske man skulle bli ännu mer snurrig då. Undrar hur långt tron räcker, om den är stark - segrar den då?

En ny fas har iaf inletts, nu är det bara att vänta in och se hur de kommer arta sig. Men enligt mitt Feb. horoskop kommer de växla fram o tillbaka några månader framöver.. o ser vi tillbaka de senaste 3 veckorna e de precis som det varit. Så bara att ha is i magen o acceptera läget..

Kommentarer
Postat av: Maja

Det kommer lösa sig gumman! Kramar!

2008-03-02 @ 14:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari