Trötthet

Är så trött om kvällarna nu, men inte så konstigt kanske när man vaknar kl 7 om mornarna.. Senaste kvällarna har jag slocknat tillsammans med barnen och det ha varit såå skönt. Sen har jag vaknat yrvaken och kanondåsig nån timma senare. Suttit en stund i soffan innan jag rumlat in i sängen igen..

Den här dagen kommer vara tålamodsprövande. Jag hör redan nu hur giniga ungarna är.. blir en uuunderbar dag.. eller det kan bara bli bättre..

Jag ska iaf ta och städa.. det behövs mer än mest så bara att ta itu med det..

Kommentarer
Postat av: Maja

Oj, sju? Vilken sovmorgon! Hihi ;) Krama bästa gyms! :D:D

2008-03-22 @ 10:01:28
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari