Ursäkt!!

Jag måste här ge en offentlig ursäkt till Sanna Nielsen och hennes Empty Room.
Jag är ledsen Sanna men har aldrig fastnat för dig så tvärvägrade hårt att lyssna på din låt, som en principsak.. men wow hörru.. just i denna låten sjunger du, det är såhär du ska använda din röst. Sen att folk gnäller för att det inte är perfekt uttal osv skitsamma.. Det är såhär du ska sjunga :)
Sen jag övervann dumheten att döma innan att ens hört den har den spelats flitigt hos moi, o det lär den fortsättas göra!
Svenska folket hade rätt, men Pirellis är ju mer schlager.. så vi får väl se hur det går!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja, visst är den superbra! Men den är ju så tråkig. En ensam tjej som står rätt upp o ner o sjunger, sånt vinner man nog inte med. Tycker jag iaf.

2008-03-25 @ 17:14:35
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari