W H A T ??

Håll i hatten... sätt er ner.. ta ett djupt andetag.. svimme ikke..
Men vetni!! Jag har beställt tid för klippning hos en riktig frisör :p *hör läsarnas chockdragande efter luft* JO jag vet, den vart otippad men precis lika behövlig. Nu behöver jag klippa mig! Sist jag klippte mig ordentligt vart över 3 år sedan - jo, känn på den ni ;) Minns att det vart i brytningen feb/mars -05. Efter det har enbart lillasyster toppart längderna 2 ggr. Man kan la säga att jag har något längre hår nu än då.. fast det är först nu den sista tiden som jag kännt att det behöver en ordentlig genomgång.

Så fick lite press på mig nu inför fredagen då vi ska ut. Visst hade det vart kul o bli klippt tills dess. Att jag ens fick tid där jag ville - syster ville ;) Tiden dock är på onsdag kl. 9.30.. jag har jobbat då o kommer vara jääättepigg sen kl 13 då K slutar skolan. Men vet inte annars hur jag ska lösa det, får vara tacksam att hon ens kunde squeeza in mig.

Hur jag ska klippa mig har jag ingen aning om, inga funderingar alls, hon får la se själv vad hon tror blir bäst.. men min längd vill jag ha kvar, efter det de tagit bort det slitna såklart..
O sen på tors kväll ska jag ta och lägga i några ljusa slingor så blir jag som extra ny inför fredagen :)

Bildbevis kommer längre fram i veckan.. om jag inte somnar ståendes :p

Kommentarer
Postat av: Maja

Va spännande!!

2008-03-10 @ 22:05:14
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari