Acceleration mot himlen..

Hemkomna till Uddevalla hoppade jag av nere i stan så mamman fick en timmas egentid och barnen lite morfartid!
Hade blivit lovad sportbil o de vart vad jag fick!!
RallyD minst sagt galen men det gick ju bra detta, o visst kändes de som Liseberg i magen under accelerationen.. o de blev mindre skräck ju mer man vande sig, men ändå vart man lite smådarrig i benen när jag lycklig steg ur bilen hemma på Myntet :p
Ännu en sak man kan bocka av från sin "to do list" - Åkt bil i över XXX km/h..

Precis när vi for över Sunningebron som jag fortfarande kallar den men så alla vet "Uddevallabron" så vek molnen isär och släppte igenom lite sol..



RallyD in action..

Vi borde haft solglasögon för vi vart tvugna att kisa av det starka ljuset..




Sunningebrons norra pelare underifrån bilen..




Den här blev bra, livfull.. det känns sommar och glädje..

Vilken bra dag vi haft idag alla tre, både barn o vuxen fått kuligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari