Grinete

Pömsig överallt nu o en aning grumsen då jag fick reda på att jag får springa iväg o hämta hem W från dagis o ha barnen en stund längre ikväll.. Inga problem så sett men nu är jag trött efter en vecka utan minsta ro o vill ha min egentid innan jag ska iväg o jobba helgen. Så även om det kanske bara rör sig om 1½ timma så känns det surt! Varje ministund har kommit att betyda såpass mycket nu.

Nattis gick bra till slut.. trots att jag var med tog det emot o vart en del ångest innan K kom sig in där igår. Men när vi fått av oss skor o han såg att vi kunde spela spel innan läggdags så gick det bättre. Han pratade o följde fröken när hon gick iväg osv. Vid halv tio vart de läggdags o jag la mig där i sängen under.. o somnade!!
På nattis sover man bra o de tycker K oxå.

På morgonen vart han något slöare att få ur säng men inte allra värst. Hade tänkt äta frukost på vägen till skolan men vi fick i oss lite där istället. Skolan har K vart något mer på än innan men kan ha att göra med att det är föräldrabyte ikväll o han vill vara här!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej ville bara säga att jag har en ny blogg. kram

http://angelstars.blogg.se

2008-05-09 @ 16:13:06
URL: http://angelstars.blogg.se/
Postat av: Tigerheart

Vi MÅSTE prata,, du kommer aldrig tro mig!

Krams

2008-05-09 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari