Lördag, men känns som söndag..

Vad hände igår förutom simskolan.. ne vart nog inget anmärkningsvärt.

Idag var första shortsdagen för barnen, jag nöjde mig med mina nya baggyjeans (fick jag nämnt dem oxå) o linne..
Men har ni sett vad grönt det är ute!!

  

(ja, blekisen behöver solen nu för att slippa se ut som en avkomma från snöfolket)

Simskola dag tre..
En av simlärarna är en ung kille som vart väldigt uppskattad just för att han är så social o utåt och verkligen ser ut som att han tycker det här är jättekul!
William strålade till när han fick hålla till med honom idag :)

  

*först prat, sen våga falla bak i vatten o sist vila på land med bentagen*

Kevin vart det enligt mig stort genombrott för idag, så mycket som han använde bentagen i vattnet har ej vart innan.. så kanske de kommer mer o mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari