Sista droppen..

Nu sitter jag med min kaffekopp..
Sista kaffekoppen, måste få handlat.. mina morgonhandlingar har ju fått ta en paus eftersom jag inte kommer ner mot stan så som jag gjorde förr. Mycket som behöver handlas nu.

Idag cyklade vi till Sandersdalar, tog 20 minuter och vi vart framme strax innan bussen vå vanligtvis åker med kom dit. Kevin varit såå stolt och visat varenda kotte sin nya cykel, o sin fröken fick han lurat ut så hon skulle se när han cyklade hem på eftermiddagen :) Även hem gick ok, K nöjd över sina växlar!

Kuratorn kom förbi klassen idag så vi fick pratat lite i rummet intill utan K. K ville ej släppa iväg mig upp till henne så hon kopplade läget o kom ner istället.. så de vart bra. Nu vet hon mer om allt o hon tyckte absolut att vi skulle fortsätta så som vi gör att jag är med honom i skolan såhär.. om han behöver mig extra nu så skulle han få det oxå menade hon.
Kunde ändå smita iväg en kvart på eftermiddagen när barnen vart ute så K inte såg mig o det gick bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari