Fightande..

Nu ska ni få höra nått otippat.. jag vart uppe först i morse!!
Barnen vart helt slut efter släktsammankomsten vi hade igår eftermiddag, som för övrigt Kevin ville att vi skulle göra om oftare.
Vaknade upp till ett tomt kylskåp så när klockan vart halv tio fick vi ruska på William så vi kunde åka ner till stan o handla nödvändigt ont. Kom hem till älskad frukost o nästan två timmars Vilda Affärer spelande med K. Vädret lämpade sig för korvgrillning o potatissallad, barnen åt som tokar båda två :)

Bestämde med D att vi skulle titta ner o sagt och gjort for vi ned på eftermiddagen.


"Mr D"

Blev kakätande o glassätande till tvspel o Buzz.. Ja jag är stor nog att erkänna att jag förlorade igen..!!

Beslöt att prova lyckan på Bangolfen, trots press *harkel* så vann moi, men ja du vart himsket duktig du oxå, klart imponerad :)

 
"Boys på banan"

Här spänd väntan om D hade någon TUR ända ner i hålet :) Å jo, tror nog de..



Trötta o glada barn sover nu sött o dröjer nog inte länge innan jag joinar dem..

Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken härlig dag ni har haft! Kramar!

2008-05-26 @ 08:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari