Tisdagen

Ytterligare en dag full av saker..

Skolan på förmiddagen som vanligt men efter skolan åkte vi och moster till Bowlinghallen för nåra serier. Kul, inte bowlat på många år o de vart knappt några folk där nere alls så vart behagligt o gott.

Moster & Kiddos

Hem och packning och ner till stan, William blev hämtad på Kampenhof och jag o Kevin åkte vidare ut till söder och träffade D för fika o prat medan Kevin roade sig och oss på lekplatserna där.

 

1½ timma senare fick vi skjuts av snäll D till Nattis och tack vare det blev protesterna få ang att gå in där. Kevin vart tom ute och lekte med några nattisbarn på gården medans jag vart inne i huset med fröknarna :)
Sen i vanlig ordning slocknade jag tidigt, denna kväll innan kl 21 :p Kevin minns hur fröken stängde av sagan, det gör inte jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari