Lördagen

Helgen kom och försvann lika fort.
Jag vart utan barn, så behövligt för hjärnan.

Fast helt ledig vart jag ändå inte för mina nätter skulle ändå avverkas men enbart kul o få jobba igen o få lite social tid med braingar där borta.

Lördag vaknade jag strax innan kl 14 om jag minns rätt. Duschade o vaknade till o blev upphämtad av Malin & Marcus o åkte med dem hem till deras soliga trädgård o terass :D Guuud så gott vi hade de där.. ska skaffa mig stammiskort där :p KAFFE o prat o avslappnat några timmar där på eftermiddagen.

    

Lördagsmys med Malin & Marcus

Framåt 18-tiden gick jag hem o fick packat jobbkläder o åkte med D ner till sig för mer slapp o prat innan klockan hade hunnit bli jobb o jag vart tvungen att åka till Trubaduren för ytterligare en natt. Kan säga att ingen av oss tre nattare vart alls minsta sugen på att jobba en kanonfin lördagkväll som det var!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari