Vaken..

Smart drag att ha Kevin hemma idag, hostan har blivit värre o förkylningen mer utvecklad nu. Sjukmailade honom igår kväll så behövde inte upp tidigt idag utan fick sova till kl 9 då K i vanlig ordning vid denna tid tycker att jag ska vakna!

Inte konstigt jag deckar bort när jag är på nattis och kan koppla bort allt annat som annars stör eventuell insomning. Här hemma är det så mycket jag får för mig att jag måste göra som jag annars missar. Igår vart de GA S04E14 och sedan frusna män o klockan tickade över till ny dag. Så blev det torsdag!

Har en musikmorgon, en sån dag idag..

Vad vore jag utan dina andetag..




Kommentarer
Postat av: natten

vi e här å kollar dig :) :)

2008-05-15 @ 23:42:46
Postat av: natten

vi e här å kollar dig :) :)

2008-05-15 @ 23:43:15
Postat av: Tina

De hoppas jag :) Inte glöm mig nu..

2008-05-15 @ 23:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari