Duktiga barn..

Jag har ändå varit nere en gång vid tvättstugan innan för att se vilka maskiner jag hade bokat till idag. Inte att jag då reagerade över att det är passet som börjar kl 16 och inte det nu vid 13 som jag hade bokat. Var bara att bära upp allt igen och vänta in tiden om tre timmar. Men då kan jag göra Ost & Skinkpaj i lugn och ro nu.

Barnen förresten har nu nått en ny mognadsgrad. Kevin ville absolut ner till Willys för att handla idag och lyckades övertala William till att följa med ner. Så efter frukosten tog de bussen ner till stan och handlade lite ägg till mig, en delicatoboll till W och en plåtsparbössa till K för 10 :-. En timma senare stövlade de in genom ytterdörren så glada och stolta över att ha klarat av det själva. Och jag slapp gå bort till Ica för äggen skull och kunde medan de var borta diska och vi lite mer i ordning.. superlösning!

Men nu ska jag prova mig på paj, var så jättegott där hemma hos Therese i våras.. Hjälp vad tiden går!

Kommentarer
Postat av: Maja

Shit, det där skulle inte jag klara av. Är helt borta i storstan :P

2008-11-04 @ 07:22:36
Postat av: Maria

Duktiga killar!!

Va stolt över dom (fast det är du redan misstänker jag) =D

Kraaam

2008-11-04 @ 09:33:14
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: Lena

Jätteduktiga är dom!! Vad skönt att de klarar så mycket nu. Det har du gjort bra!!



Kraaaam.

2008-11-12 @ 21:22:33
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari