Första snön..

Nu har jag druckit mitt kaffe och självklart fått "high-känslan" på köpet. Känns skitgott! Kaffe är den bästa drogen någonsin.
Solen skiner fint idag, någon minusgrad har vi också.
Igår kväll när vi hade vårt nattmöte kom den första snön för säsongen. Fina stora flingor. När mötet var slut hade det mesta avtagit men till stor glädje hade det inte smält undan direkt utan lagt sig som en hinna på marken. Här uppe på norr var det minus men nere i stan låg det någon grad högre så där var det mest bara blött.


På norr..

När jag kom ner till Donns var det mer eller mindre läggdags med en gång. Klockan hade hunnit bli mycket men ett Vänneravsnitt hanns det med ändå :)
Det här var sista natten i den här lägenheten. Inatt åker D utomlands och när han kommer tillbaka är det flytt några timmar senare. Tyckte faktiskt om den här lgh så på sätt o vis tråkigt.

Var ovanligt pigg när D for till jobbet imorse. Lyckades till slut somna om men i gengäld var jag urseg när klockan ringde så fick snoozat 3 ggr innan jag kom mig upp (11.15).
Trampade in till stan och fick besökt Systemet innan det blev gottehandling på Willys. Det jag hade tänkt dricka ikväll fanns ej så fick ändra planerna lite snabbt och som vanligt visa LEG :) Så klarade jag mig ännu en gång.. nu har det blivit till en sport!

Hemma låg snö kvar på gräs och tak och som ni ser har vi finfint väder idag.




Nu ska jag röja innan barnen kommer hem för ikväll blir de nostalgikväll med Elin.. o imorgon ska jag ligga bakfull!!


Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Nocka dig själv härligt ikväll då,, Nästa fredag blir de här kanske! Krams

2008-11-21 @ 18:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari