Nygammal bokhylla..

Fick för några veckor sedan en bokhylla av modern de ej ville ha längre.
Denna var träfärgad och i sovrummet där jag skulle ha den går alla andra möbler i vitt så hade redan på förhand bestämt mig för att på egen hand försöka måla den vit så den inte utmärker sig på samma sätt.
Köpte billig färg i Ullared och började måla. Kevin tyckte den var finare innan men jag är nog nöjd trots allt. För 59:- har jag nu en vit bokhylla. Om man granskar den noga så är nog inte penseldragen de vackraste men på håll tycker jag att det ser riktigt ok ut :)
Det värsta var att det luktade outhärdlig trots vädring dygnet runt.. så sov i soffan 4 dygn innan näsan upplevde det som ok att gå in där igen..




Kommentarer
Postat av: Maja

Jag håller med dig, tycker det ser mer än okej ut! Duktig du är som pysslar! Och det är såååå roligt att se in hemma hos dig också :D

2008-11-17 @ 13:25:08
Postat av: Anonym

Den ser fin ut . Det var bra gjort av dig.

2008-11-17 @ 17:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari