Sjuker..

Så åkte även jag på magsjuka till slut :(
Den här dagen har mest spenderats vågrätt eller på toa.. barnen har hjälpt till ovanligt mycket och trots att jag inte kunnat röja något idag så ser det inte ut som ett bombfält utan helt okej faktiskt.
Nu börjar krafterna återkomma så smått. Så tråkigt att inte orka någonting.

M & M & M skulle till badhuset idag på förmiddagen så de frågade om pojkarna ville med vilket uppskattades oerhört, blev en timma sömn för mig själv.

Donnsen kom och hämtade nyckel till gamla lgh o fick med sig mitt mobila bredband han ska låna tills allt kommit igång som det ska i Vbg. Han höll sig på behörigt avstånd ;p Hade varit så snällis och köpt med en flaska Baileys Mint. Tina glader! Flytten tror jag hade gått bra dessutom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari