Sovning

Vaken ja.. men sov konstigt o drömde förfärligt.
Det är rätt tomt att sova ensam. Trots att det är underbart att då o då få vara barnledig är det ändå himla mycket mer "normalt" sovande när de är hemma. Alla ljud är mer bekanta då. Dessutom är det väldigt mycket mer varmare. Det här är en speciell helg då både barn o donns är borta, en kall helg.

Men jag hade de rätt slappt igår :)
Resterna av pizzan, dip, chips, neverstop, cola, ostbollar, Greys, film & film.
Men det får räcka!

Nu ska jag dricka kaffe o få ätit frukost. Sen ska jag göra mig i ordning och åka ner till Donns och barnvakta hans dator, se så den mår bra i ensamheten. När Marie sen slutar jobba kommer hon hit på kaffe, så då får jag se till att vara hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari