Storseans..

Inget jobb på 10 dagar framöver.
Idag är det semester med färd ner till Terry Evans i Mölndal. Fem förväntansfulla, det ska bli kul även i år.

Det har varit lugnt på "andefronten" sista tiden, kanske för att jag haft fullt upp med annat. I fredags gav de sig till känna igen. Dammsugade hallen när jag känner att det drar till bak i håret, som om jag hade fastnat i något. När jag tittar upp finns inget alls att fastna i, bara luft runt om mig. Lördag kväll och ska sova, vänder och vrider mig i förhoppning att finna en bra sovaställning när jag känner hur luften/energin ändrar sig runt min vänsterhand och det blir kallt samtidigt som jag känner att något nuddar eller pickar mot den.

Som sagt ska det bli en spännande kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari