Dagen i smått.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Igen.

Jag har inte bäddat eller dammsugit eller röjt i badrummet. Istället har jag plöjt igenom de sista avsnitten av QAF säsong 2 och även det första ur säsong 3 då jag var nyfiken på hur det skulle gå. Men ingenting löste sig till det bättre tyvärr..
Jaja, vilken tomhet den dagen då alla fem säsongerna är genomtittade, det börjar ju faktiskt närma sig. Vad ska jag ta mig till då?

Troligtvis ska vi titta ner till Nina när pojkarna kommit från skolan, lite kaffedrickande. Mitt hår är inte det fagraste idag, därför är mössa något av det mest praktiska man kan ha. Synd bara att min nya fula fina kliar i pannan.
Tonade om mitt hår igår, det var väl det vettigaste jag fick ur gårdagen. En ny nyans. För något år sedan var jag nattsvart men sakta har det gradvis gått åt det ljusare hållet och igår var det färgen "kastanj" som känns lite brunare. Helst hade jag velat ha mina slingor i men tydligen har Coop slutat ta in den sorten som man kan ha på nytonat hår, men får väl leta runt på andra ställen. Trots brist på slingor skiftar ändå mina gamla igen här och där vilket ger mer liv i håret om man kollar noga.
Lite ovant med brunt men vänjer mig nog..



Så här blek och energilös som jag ser ut stämmer verkligen med verkligheten.
Vart tog sommarens bruna färg vägen?


Kommentarer
Postat av: Maja

Nämen... jag som skulle skriva att du såg så himla söt ut!

2008-10-22 @ 11:44:34
Postat av: Lena

Du är VACKER!!

2008-10-22 @ 14:10:20
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari