Det var på tiden..

Nu ska vi få storm igen :p

Hör redan hur det viner i köksfläkten och knäpper i fönsterna. Ser fram emot att jobba då av flera anledningar. Dels tycker jag att det är spännande och lockande med rejäla väder och dels tycker jag det är mysigt när man kan sitta inne i värmen utan att behöva gå ut. Ingen fjuttblåst här inte, ge mig rejäl vara!
Stormen skulle nå sin kulmen runt tvåtiden inatt så glad jag jobbar och inte sover o missar allt. Enda nackdelen är om strömmen skulle slås ut, men hittills på 5 ½ år har detta endast skett en gång när jag jobbat så tror vi går säkra.

Nu välkomnar vi höstens första riktiga storm och hoppas på tunga regndroppar och svajjande tallar :)

Läs mer på Aftonbladet

Fick ett sms från gumsen imorse om att det snöade.. Sommaren verkar nu tynat bort helt!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Urk, hit me solen så man kan få ner håret på armarna!

2008-10-04 @ 17:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari