Fotbollsmamma

Jag längtar redan till nästa fredags träning :D
Kevin satt och räknade minutrarna tills det skulle vara över och jag tyckte tiden gick alldeles för fort.

William har de sista dagarna pratat om att stå i mål men lite egoistiskt ville jag nog innerst inne att han skulle slå sig fram som utespelare, helst på topp :p Till stor del av att jag själv var målvakt i så många år, lite variation förnöjer. Men när jag såg honom stå där som målvakt för ett annat lag i en annan match så såg det riktigt bra ut. Dessutom höll han nollan :D
Men skitsamma, han är sex år och kommer säkert vandra igenom de flesta positioner inom laget innan han finner sin rätta plats.. om han nu väljer att ens fortsätta med fotbollen, vem vet!!
Men oavsett allt var det ett ypperligt fredagsnöje.. underbart!


*bollkontrollsövning*


*kämpar på*


*William slår en avspark så tjusigt med vänsterfoten*

Nu får det nog bli slapp med tv:n.. fick ett tips ang en sak så ska kolla upp de får vi se :)

Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Kan se W framför mig i glädjen kicka bollen,, se sig själv framför sig i tvn en dag där han sitter och drömmer. Kicka miss mother fotball

2008-11-01 @ 01:34:48
Postat av: Lena

Spelar dom med Rasmus då?? Fredagar klockan 19-20?? KUL!!



Stor kraaaam.

2008-11-02 @ 11:20:15
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: alexandra

aw så stolt man måste vara

2008-11-02 @ 11:32:43
URL: http://leexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari