Hungrig?

Nu är det gjort, monsterdisken superfixad.

En sak förresten.. människor kan verkligen vara av det mysigare slaget. Eller så är de av något annat slag!!


Curry till vänster och nudelwok till höger..

Jag var 3 cm från att trampa i curryvarianten till vänster i bild när jag kom inrusande i busskuren för att komma undan störtskuren.
Varför hälla ut två middagar med thaimat i en busskur?
Om man nu inte tänkt äta upp maten varför då inte i alla fall kasta in den i en buske så folk slipper trampa i det eller bara enkelt lägga det i en papperskorg. Nä, inne i busskuren behövs lite dekoration mot det gråa cementgolvet.

Inte så sugen på nudlar idag, förståeligt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Det där förstår jag mig helt enkelt inte på...

2008-10-22 @ 20:50:49
Postat av: Lillsnärt

Kanske var två rejäla spyor!... mumsfilibabba ;D

2008-10-23 @ 12:40:50
Postat av: Lillsnärt

Kanske var två rejäla spyor!... mumsfilibabba ;D

2008-10-23 @ 12:43:50
Postat av: Björn

Hujedamej... nej inte jag heller, tror jag.

2008-10-23 @ 15:48:49
URL: http://bjornnastet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari