I ropet..

Nu måste jag blogga om det här..

Uddevalla syns i vanliga fall inte alls utåt men sista veckorna har det riktigt exploderat i media..

Först rapporterades om kidnappning eventuellt mord på en 31-åring från Uddevalla.
Några dagar senare var även en Ljungskilebo mystiskt borta, ingen utav dem har hittats.
Sen när jag slösurfade kom jag in på en artikel om Ulf Schevert som funnit sin gamla kärlek bla bla.. men Schevert är mest känd för mig som tränare för Kroppskultur i handboll här i stan för många år sedan. Allså koppling Uddevalla.
Sen var det ytterligare en grej som jag i min iver förträngt.

Nu läser jag hur tåget mellan Sthlm - Uddevalla spårat ur o gjort att alla tåg söderut är inställda.

Det går bra för oss nu..

Kommentarer
Postat av: Lena

Hi hi hi... Du är så loss =)

2008-10-19 @ 21:53:32
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Lena

Förresten, jag vill så gärna veta om grace... Har du tid och lust får du gärna skriva ner lite smaskiga händelser/detaljer och maila mig...



[email protected]



Fast den adressen har du ju redan =)



Maaaaaaaaaassa KRAMAR Lena.

2008-10-19 @ 21:54:56
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari