Ingen bra kväll..

Igår hade jag ingen lust med intervjuandet alls. Kanske kände jag på mig att det skulle bli en tuff kväll redan innan. programmet velade och växlade projekt mitt i allt utan att jag fick någon förvarning och undersökningen var inte alls lika lätt att få folk till som den jag vart tilldelad förra veckan. En riktig bläkväll med sura griniga personer och verkligen seeeega pensionärer. Tappade änna lusten en stund innan jag fick reda på att jag tydligen kunde logga in på min arbetarprofil för att läsa mer om projekten osv. Varför jag inte fått redapå detta innan vet jag ej men något enklare blev det nu. Dessutom kunde jag se hur mycket jag arbetat och även kommande pass samt lite resultat och statistik. o trots rojpasset så låg jag i mitten resultatmässigt sett, så även fast det gick så dåligt så hade jag hälften bakom mig!

Nu är det torsdag nästa gång, o hoppas innerligt det blir enklare då.

Kommentarer
Postat av: Silver

Hoppas du får ett bra pass på torsdag!

2008-10-15 @ 06:24:30
Postat av: Björn

Sega pensionärer? No shit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari