Lite mat tror jag..

Barnen somnat och dunderhuvudvärken slog till.. får äta något litet igen så jag håller igång förbränningen.
Gått riktigt bra idag och nu är jag allt annat än sugen på något onyttigt.. sådeså!

Springningen gick trögt. Dels fattade jag nada av min nya pulsklocka o instruktionsboken någonstans jag inte kommer ihåg just nu, o dels så vart det tunga tunga ben. Så kanske vart det tur i oturen att jag blev avbruten ute på rundan innan, så blev det en mjukstart. Men klarade ändå av att springa över 10 min i ett sträck utan att gå, vilket är bra mycket bättre än när jag körde igång där förra året :)

Men nu något litet att äta innan jag ska sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari