Lite spänd..

Dagstempen så¨här ett dygn innan jag ska börja jobba för IMRI.
Jag är nervös. Försöker intala mig att det är något bra. Hade det varit som vilken sak som helst hade det knappast varit så utvecklande som jag nu hoppas på att det blir. Alla har någon gång haft en första dag och min är så imorgon.
Jag önskar verkligen att det här är något som jag kommer tycka är både roligt och som kommer spä på min erfarenhet och kompetens för att arbeta med människor.
Jag är rätt haj på mina gamlisar på jobbet. Aldrig att jag har svårt för att prata med dem.. så får helt enkelt föreställa mig den andre bakom luren som en av mina boende om det skulle kännas alltför svårt.
För egentligen är jag rätt osocial så sett, drar mig ofta för jobbiga telefonsamtal så detta tror jag kan ta bort den där oviljan jag har.

Nu kom barnen hem från skolan, ska ha dem till eftar 20 idag..
Får se hur denna kvällen blir :)
Inatt jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari