Med smör på..

Eftersom det här är sista kvällen innan mitt hälsosamma liv startar har jag just tryckt i mig två äggmackor med extra mycket smör på. Det var gott. Känner mig rätt lycklig över detta.
Nu är jag trött och hoppas att kaffet som intogs till mackorna inte kommer hålla mig vaken alltför länge. Fåglarna är ovanligt vakna där inne i lilla buren, undrar om de satt i sig något speedande.
Tror Wilma är kelsugen.. nu kacklar hon I Love You innefrån sovrummet :)

Sovning bloggers.. Noashine säger godnatt!

Kommentarer
Postat av: Björn

Hälsosam period nu? Då får vi kanske uppleva lite desperation här i bloggen? ;)

Postat av: Silver

Håller tummarna för ditt hälsosamma period medans jag tar en tårta och kaffe :) :)

2008-10-06 @ 09:38:44
URL: http://vrede.blogg.se/
Postat av: fröken elin

Det tyckte jag lät nyttigt! Själv har jag ätit tre glassar, chips, fem klubbor, en pannacotta och druckit cola ikväll. Som middag åt jag på max. Ajajaj. Måste skrärpa mig känner jag:P Ska bara äta en sista glass. Det är alltid så:D

2008-10-07 @ 01:22:42
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Maja

Love you gums! You are a star to me :D

2008-10-10 @ 13:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari