Money Money Money

IIIIIIIIIIHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Jag har fått extrajobb tadatadatadaaaaaaaaa....

Personen på Imri som jag nu är anställd hos ringde upp mig när jag vart ute och sprang en kortis förut. Flåsade inte alltför vackert när hon ringde. Bestämde att hon skulle ringa hem en halvtimma senare. Fick tokspringa hem och läsa på handboken som jag inte hade läst klart, trodde ju jag hade till imorgon på mig.
Hon ringde upp och jag fick mitt anställningsnr/intervjuarnr och blev sedan inloggad så jag kunde göra ett test. Blev godkänd på första försöket och fick sedan ringa upp supporten för att få ett IPkonto att ringa från. Allting funkade fint och Kevin vart mäkta imponerad intill mig i soffan. Telefon via headset :)

Så på torsdag kväll ska jag göra mitt första arbetspass *pirrpirr* o sen ska jag rusa ner till Dons o sova hos honom.. nästa arbetspass efter det blir på söndag kväll.
Timlönen vart inte urkass ändå, låg där jag trodde..

Nu är jag full av adrenalin men måste få barnen i säng..


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis detta fixar du, kram

2008-10-06 @ 21:10:03
Postat av: Silver

Grattis till extra jobbet! Hoppas du kommer trivas!

Kul att du kommit igång och spinga igen! Man bli ju inspirerad själv till att börja.. :)

2008-10-07 @ 01:11:28
Postat av: Maja

Så himla stort grattis! :):) Vad handlar jobbet om, vad ska du göra?

2008-10-07 @ 10:13:26
Postat av: Noashine

Jonnis: Så jättekul att springa var de inte :p



Majs: Jag ska via IPtelefon sitta hemifrån och intervjua människor om olika saker.. som SIFO ungefär :)

2008-10-07 @ 13:24:55
URL: http://noashine.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis Gumman!! Härligt me extra jobb o extra pengar!! bra jobbat!! Kramen

2008-10-07 @ 16:27:14
Postat av: Maja

Förresten, jag, en grönsak? Hmprf! Haha! Kramar!

2008-10-08 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari