Nu så :)

Jag har varit lite slö ang det här marknadsintervjujobbet om jag ska vara ärlig och självkritisk. Men för att få fart på det hela mailade jag nyss iväg att imorgon fungerade det bra om de kontaktade mig för anställningsnr och alla uppgifter.
Skulle det nu inte alls vara min grej det här så har jag i alla fall prövat på, en erfarenhet jag kanske kan få nytta av längre fram i livet.

Fast just nu, precis just nu känns det oerhört spännande. Jag vill komma igång redan nu. Men nu när jag har press på mig ska jag ta och läsa igenom handboken en gång till extra noga så jag kan genomföra testet imorgon och få godkänt.

Mitt headset har jag gått in nu och tycker det fungerar skitbra. Bra tydligt ljud och behaglig att ha på sig.

Ohh.. tänk om de ringer imorgon :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari