Rätt nöjd hittills..

Hade ett gammalt premieheadset jag fått med någon tidningsprenumeration för ett tag sedan. Legat här under bordet men när jag väl skulle till att använda det så vart det puts väck. Minifolket svär sig oskyldiga och jag har ingen aning. Nu vart det ingen kvalitet att tala på så hade ändå fått köpa nytt headset..
Intervjuföretaget hade vissa produkter de rekommenderade, men den listan borde nog uppdateras då det headsetet de tyckte vart prisvänligt och bra vart utgånget ur affärernas sortiment. Finns egentligen en hel djungel där ute med såna här grejjer så om jag valde rätt eller fel kan jag inte svara på. Huvudsaken är att jag är nöjd, och det är jag.

Det blev Logitech ClearChat Pro.



Ljudet är klart och tydligt, bågen vilar mjukt på huvudet och det känns knappt att det sitter på.
Hoppas det fortsätter så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari