Svammel..

Jag borde äta någonting. Ingenting lockar, ingenting frestar.
Tiden börjar rinna ut, snart ska jag jobba igen. Märker nu att man inte är van med avvikelser från originalschemat. Varit ok hela dagen men nu kom vågen som bara vill bära mig in i säng och rulla täcket över mig.
Jag lär vara aningen övertrött imorgon kväll.

Jag drömde förut idag hur jag var på väg till MAX och deras nya nachoburger. Den som jag egentligen inte vill ha. Men i drömmen var det den jag var ute efter, inte originalmålet. Förändringens vindar viner även innanför dessa husknutar.
Men nu är jag inställd på MAX och inget annat duger. Hur pissigt vill jag säga det är att MAX finns mil härifrån, 7 kupongers bussresa. Sen ska jag hem igen. Och inte att jag hinner detta på den ynka timma som finns kvar innan jobbplikten kallar. Hinner inte ens ner till Donk på den tiden.

Hamburgare kan jag se mig om i drömmarnas värld efter. I den riktiga världen ska jag nu masa mig in i duschen för att bli lite mer presentabel inför natten!



Kommentarer
Postat av: Maria

Tack för kommentaren i min blogg :)



Max ligger alltid för långt bort, för min del är det nog väldigt bra ;)



ha en trevlig kväll!

/Maria

2008-10-04 @ 22:52:39
URL: http://mijamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari