Fortsatt seg..

En hel skoldag till har förflutit för barnen medan jag ägnat mig åt att inte göra något vettigt alls.
Frukost och kaffe såklart med efterföljande promenad till ICA för att hämta ett paket. En gratispocket från HäagenDazs, trevligt.
Om det är hösten som gör mig trött eller om det är för mycket jobb o tider o möten o utbildningar jag ska jonglera med samtidigt vet jag inte. Något piggare idag än igår dock.

I eftermiddag ska jag göra ett intervjupass och hoppas innerligt det flyter bättre ikväll än i måndags. Nu är det en vecka sedan jag gjorde mitt första och har alltså avverkat 4 pass på 8 dagar om man räknar efter ikväll. Nästa vecka blev det lite joxigt i planeringen då jag fick reda på att de flyttat vårt nattmöte tills tors kväll då jag egentligen tänkt göra en intervjuare.. så tror jag får klämma in det på fredag istället o då blir nästa helg såhär.

Tors kväll - Nattmöte
Tors natt - Jobb
Fre kväll - Intervjuande
Fre natt - Jobb
Lör natt - Jobb
Sön kväll - Intervjuande


Om jag löser det såhär behöver jag ingen extrabarnvakt som idag och de dagar som det är jobb kan man verkligen kalla jobb. Vilket innebär att jag kommer jobba 39 timmar på 3 dygn.. Skulle gissa på att jag inte kommer vara så social alls nästa helg!
Jag kommer nog vara tacksam måndag morgon över att det är höstlov och att vi inte ska iväg så tidigt..

En liten parentes är att jag idag gjorde något som kan bli trevligt om några månader, som en slags belöning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari