Produktiv förmiddag

Hur har jag förädlat denna fina höstförmiddag?

Hmm.. jag duschade. Finns sämre saker än att duscha.
Klädde mig i den nya Traderapikén. Inte spyfult trots allt.
Kollade ett avsnitt av QAF. Finns absolut sämre saker än QAF.
Jag drack kaffe vilket var jättegott.
Jag gosade fåglar och bytade i deras stora bur. Ett ryck i det slöa.
Tittade in Tradera en kortis.
Ätit både frukost och lunch. Med tillhörande vatten.
Försökte skymta utevärlden genom de neddragna persiennerna. Gick halvbra.
Tog en egobild. Okej, tog två egobilder.
Svor över kameran som ej vill spara till minneskortet vilket göra hela föraöverproceduren stönig.
Funderade över middagsmat. Fick en idé. Förkastade idén.

Vad jag borde gjort.

Bäddat sängarna. Hade ingen lust är min ursäkt.
Förberett middag eftersom vi snart ska iväg igen.
Städat lilla fågelburen när jag ändå var igång.
Dammsugit.
Bloggat mer.

Vad jag ska göra härnäst.

Resa mig från soffan.
Sätta in mina vildfjun i buren.
Välkomna barnen hem.
Middag.
Äta.
Ner till stan. Köpa Frimärke. Posta stipendieansökan.
BUP.
Vänersborg?
Promenad?
Till jobbet för en natt med Therese & Andreas.



Jag har rosa på mig idag.. o mina baggysar de fina.


 


Kommentarer
Postat av: Tigerheart

Rosa,, Rock On honey!!

2008-10-07 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari