J & A & Jag

Satt mina 4 timmar med headsetet till strax efter kl 20 då jag var klar. Donns stod då utanför min dörr och väntade på att bli insläppt. En timma umgåstid innan D skjutsade mig till vanliga jobbet, vad jag inte visste då var att mina hemnycklar föll ur i hans bil.
Denna natt hade det fallit sig så überpürfekt att det var Andreas & Jonnis jag skulle jobba med. Totaltokar båda två, vilket uppskattas :) Väldigt underhållande natt men på något sätt var det som jag var speedad. Jag kände ingen trötthet och trots att jag var så ansträngd i halsen och bröstet av att ha pratat i fyra timmar innan jag kom dit så bara det fortsatte. Så till den grad att A på nattkröken kände hur öronen krullade sig och bad snällt "Tina, kan inte du sluta prata med mig en stund" Tror aldrig jag varit med om det innan så vet inte vad det var i det där kaffet.. Pigg blev jag ändå!


*J & A*

Fick oss ett rejält garv där på morgonen där vi i vår usla humor tyckte det hade varit skoj att väcka Vååååckra Leena med lite skönsång. Andreas stod för sången.. Fick tillbaka ett sms där hon kort och koncist bad oss HÅLLA KÄFTEN!! :D Vilken natt, det stavas kvalitet!



Eftersom jag oftast aldrig finns med bland bilderna som tas övertalade Jonnis moi till några gruppbilder..


*Tema Blåsfisk*

Så kom då morgonen och jag lägligt insåg att mina hemnycklar ej fanns med mig. Fick tag på D innan han åkt från stan och löste sig så väl att jag kunde åka med A ner till stan för att sedan möta upp D innan han skulle åka till jobbet. Så fick mina nycklar till slut och en tur ner till city by morning.
När jag la mig på kudden somnade jag ögonblickligen.. var nog trött ändå!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, va ska man säga ?????? Annat än att det är ett underbart gäng som jobbar natt på Trubaduren!!!

Extra snygga när ni liknar blåsfiskar!!!

2008-10-13 @ 16:14:44
Postat av: Silver

hahahaa team blåsfisk!! :) fick många goa skratta :) en tacker :)

2008-10-15 @ 06:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari