1½ timma till sömn..

Jahopp.. då är det bara 1½ timma kvar att fördriva innan det är dags att hämta upp torr tvätt.
Just nu i mitt tröttillstånd känns dessa 90 minuter oerhört sega.. stönar inombords när jag inser att det är en hel fotbollsmatch vi snackar om!

Natten gick bra.. slog troligtvis personligt rekord i antal byten jag kan göra under ett enda pass. Tycker allt jag vart ganska duktig inatt, jo nu i tröttdvalan kan jag få tycka att jag gjorde bra ifrån mig!!

Sängen känns redan så lockande, krypa ner under dubbla täcken för tyngden och värmens skull. Men jag får sysselsätta mig med att städa marsvinsbur eller nått för att hålla hjärnan vaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari