Aj aj..

Tack ni söta som kommenterat mina fina skor :)

Men vill man vara fin får man lida pin.. eller så har jag ovanligt ömtåliga fötter. För såhär är det nästintill alltid. Smaskiga skavsår tills skorna gåtts in och blivit fotriktiga. (Gåtts, undrar om det är ett ord, låter fånigt!)
Skulle skaffa Compeed igår kväll men det fanns bara Salvekvicks skavsårsplåster, som synes fungerade de sådär. Korvade ihop sig till ett svidande resultat! Behöver knappast meddela att jag hoppade över willyshandlingen och tog bussen raka vägen hem imorse.



Nu har jag plåstrat om mina hälar med material från förstahjälpenväskan. Fast mina kängor får hålla sig hemma ett tag, blir gympadojjor om jag ens ska få inhandlat något alls idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari