Av känsla från sinnena..

Jäkla dilemma.. det är alltid vid den här tidpunkten, då när ögonen börjar grusa sig och man längtar till sängs som hjärnan vaknar till och skaparkänslan är som starkast. Det är nu jag skriver som bäst när fingrarna rör sig utan att ha blivit tillsagda.
Det är nu jag är full av känslor som borde skrivas ner, och även andra som bara borde suddas ut.

Jag borde finna någon lösning, för nu blir jag låst av tröttheten samtidigt som det inre blir frustrerad av att aldrig få bygga upp de världar som väntar så ivrigt på att få målas upp. Jag borde låta mig släppa kontrollen och enbart låta fingrarna vandra dit de vill och få visa vad som finns här inuti.. bara blunda och tätt bakom följa tankarna som blir till ord.

Funderar på ett privat mail.. jag är bra på såna, det har blivit en del det sista. De flesta behåller jag för mig själv, men ibland kan någon lyckotomte få post, på gott och ont! Lyckotomtar.. Tror det är sovande lyckosamma tomtar inatt.

Bara att inse, jag är för trött för att orka längre svammel inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari