Blandad kompott.

Dagens sömnresultat inget förvånande.. 5 timmar, varken mer eller mindre.
Barnen är med fritids på utflykt idag och väntas inte komma tillbaka till skolan förren kl 15.30, vilket ger mig en extra timma av tystnad innan det drar igång igen.
Imorgon ska vi ha mys, fredagsmys, tacomys. Vart så längesedan nu..

Fick mina 3 burkar pringles igår, konstigt hade en försvunnit på vägen.. som de kan gå! Men tre är betydligt mer än jag hade innan. Så orkar vi imorgon kväll får jag nog ta och glutta på locket där!

Den där Traderabudaren som oxå vill ha de dära kängorna vill inte ge upp.. frågan är vart min smärtgräns går.. 250?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari