Findus & Jag

Så efter jag fått lämnat barn, lite tråkig stämning denna gång då K inte alls ville vara hos C fick jag åkt ner till stan och mitt lilla bankärende innan jag körde en quickie handling innan bussen for upp igen.

När jag är ensam, dvs oftast ska jobba.. så är jag rätt bekväm av mig matmässigt sett. Kräver inget avancerat utan lagom enkelt och billigt ska det vara! Så det är mer en regel än undantag att dessa dagar köper jag mig en burk med Findus Italiensk Köttfärssås som jag fördeler över två middagar.. 10:-/ middagen med lite makaroner till! Och jag är inte den som är den, jag kan variera mig. Ibland köper jag original istället för Italiensk ;)

  


Någon som kan gissa vad det blir till middag imorgon? :p


Kommentarer
Postat av: Lena

BLÄÄÄÄÄÄ!!!! Du är gullig du ;) Pössss.

2008-09-23 @ 20:35:50
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Silver

Findus e fina grejjer :) och cheep som du säger :)

2008-09-25 @ 02:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari