Fortsatt lite sömn..

Idag blev det inte mer än 4½ timmas sömn innan jag vaknade. Drömt ganska kaotiskt senaste dagarna och så även nu. Men likväl 4½ timma. Hade detta vart nattetid hade jag aldrig fungerat som en normal människa kommande dagen då den hade blivit väldigt lång. Lägga sig kl 23 för att sedan kliva upp 03.30, ne det hade aldrig gått. Frågan är hur det kan skilja sig så mycket bara för att jag sover på dagen.. iof har jag aldrig sagt att jag är felfritt fungerande nu heller, men detta får nog ses som normalt ändå.

Ser ut och blåsa en del idag, frukost och kaffe innan jag tar mig ut i friska luften. Banken och FK står på dagens sysslor. Kan passa på och möta barnen när jag ändå är nere i stan sen. Men nu får det bli kaffe innan gäspandet får mina käkar att gå ur led!



Kommentarer
Postat av: Petra

Tack snälla, det hoppas jag å!



Jobbigt att du inte fått sova.

2008-09-23 @ 13:46:26
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Postat av: Silver

eller massa vaniljsås :) hahaha...

2008-09-23 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari