Inga hål..

Ingen synlig blogg på ett dygn, men haft annat att grejja med..
Men får se om jag kan få uppdaterat en del idag..

Läget är som följer.. Kevin hemma från skolan även idag, snörvel o nysis.
Idag hade jag tandläkartid *huga* Har förhalat den tiden med oflit sedan i Maj, men nu hotade folktandvården med att utesluta mig om jag inte gick på den eftersom det vart så många i kö som ville få tider. Vart inte lika enkelt i våras att komma från då jag vart med K i skolan vareviga dag, men nu hade jag större förhoppning att det skulle gå. Låter som det vart evigheter sedan jag vart där men det är bara 2 år sedan :p
Självklart stönar det sig så att just denna dagen när jag har tid är han sjuk och hemma från skolan. Men det gick bra ändå, han vart hemma den stunden jag vart iväg och hade gått så bra så.. som uppskattning så satte vi igång och bakade choklad/mocka rutor när jag kom hem.

*glädjedansa* Inga hål hos mig inte :D
Lika nervös var gång jag ska dit men gick så fint så, snabbt och smidigt och endast 350:- Nu slipper jag tänka på eländet i 1½ år framöver..

Nu ska jag fika lite med K medan vi spelar Monopol på datorn innan jag ska åka till skolan och hämta hem William.. och sen i eftermiddag kommer Marcus och leker med boys medan M & M är på föräldramöte.

Men försöker blogga mer ikväll..

Kommentarer
Postat av: MissKalila

Kolla in filmen i min blogg om anorexia...

2008-09-09 @ 14:36:57
URL: http://misskalila.blogg.se/
Postat av: MissKalila

What?! Nu tror jag väl ändå att du skojar. Du ska se på hemsidan. Man typ dör av hans ögon... :D

2008-09-10 @ 10:10:38
URL: http://misskalila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari