Jag behöver repetition..

Nu sitter jag här.. o känner mig mest bortkollrad!

Matteboken är upphämtad, fantastiskt att jag ens fann den utan vidare letande. Nya batterier är insatta i min grafräknare från TI och instruktionsboken till den vid min sida.
Första blicken vart hjälp, vad är det jag frivilligt gett mig in på.. känns som jag mest behöver en grundförfriskare innan jag ger mig på gymnasienivå. Men när jag satt o klurade lite verkade de första talen funka ändå. Det svåra var att räknaren inte ville göra som jag ville. Men efter en halvtimma insåg jag att den inte vart inställd på grader och vips fick jag de rätta svaren jag sökte :)




Kommentarer
Postat av: Therese

Va du är duktig!! Di kanske kunde sparka mig i baken oxå... tycker verkligen du ska läsa om du känner att du hinner o orkar me.. Har gått o lurat i dag på de vi ska på den 24, ska faktiskt bli riktigt kul.. först gången för mig me=)Tack för att du fråga mig..=) Kramis

2008-09-03 @ 18:39:35
URL: http://ahsfamily.blogg.se/
Postat av: MissKalila

Du är verkligen duktig! Kör på! :D



Ja, ibland är man verkligen värdelös... D har en tendens att låta mig känna mig så också... Dagen har varit rätt tung.

2008-09-03 @ 20:33:42
URL: http://misskalila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari