Kallt

När jag gluttar ut genom mtt vardagsrumsfönster vill jag bara kliva in i den tjockaste och mest isolerande jackan jag bara har. Det är kallt, eller det verkar vara kallt åtminstone.. räcker med att det ser ut så - jag fryser!
Något svalare här inne än vad det kanske borde. Sovrumsfönstret står på glänt som det alltid gör, men skillnaden idag vart att jag lät balkongdörren vara öppen en bit den oxå när jag gick och la mig efter jobbet.

Det ser väldigt grått och kyligt ut.. och imorse när vi skulle gå mot bilarna vart det ett annat sting i vindarna. Vi har nog åkt på en släng av höst!

Ta några alvedon och sedan gå in i duschen så de blir avklarat.. kanske kan jag då få upp lite energi till att gå till affären och hämta mitt paket och sedan till att ta itu med disken. Sen vore de himlans bra om jag kunde sortera tvätt tills imorgon kl 7 då jag har tvättid direkt efter jobbet såsom för tre veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari