Kjol..

Känner mig nästintill uppklädd idag!
Kjol o allt..

Det sker inte många ggr om året men ibland åker den på, den garderobssovande kjolen. Jag har aldrig gillat det klädesplagget.. minns när jag som liten blev åtsagd av fotografen på släktkalaset att jag kanske borde dra ihop benen något innan han knäppte av kortet! Och det är mycket de det handlar om.. jag kan inte föra mig i kjol, mitt tänk ligger fortfarande i pojkflickan med gräsfläckar på knäna. Och i den världen existerar inga kjolar utan enbart sönderslitna byxor!
Modern försökte väl ibland att klä mig fint men det kändes som att dras in i en misspassande roll.

Så nu om åren har det skett någon gång på sommaren då shortsen vart i tvättkorgen eller liknande. Men nu så.. nu har jag idag svarta tjocka svarta strumpbyxor, knälång brun kjol och en figursydd svart skjorta till det.. o det känns riktigt bra. Mycket nog tack vare strumpbyxorna som inte får det att kännas så naket nertill..

Så ser ni mig på stan, passa på att titta för man vet aldrig när det sker igen!

Kommentarer
Postat av: sussie

Hahahaha jag e likadan! Jag är inte kvinnlig nog för kjol! Jag trivs bäst i mina jeans! Jag tror att man är snyggast i nåt man trivs i.

Ha det bäst! (med eller utan kjol!)

2008-09-10 @ 13:46:51
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Postat av: MissKalila

Alltså när vi skulle ta familjekort när jag var kring sju år, sa fotografen att det kanske var bäst om jag inte log... det är fan värre!

2008-09-10 @ 14:25:40
URL: http://misskalila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari