Knock out..

HaH!!

Jag gjorde de.. jag knockade jäkeln till fluga som irriterat mig och pojkarna i veckors tid, om en fluga nu kan leva så länge.. annars är det en stand-in! Men skitsamma.. denna ena fluga av två, oftast anfaller de i par av någon anledning - den ena attackerar näsan samtidigt som den andre störtlandar på örat! Denna ena fluga mötte sin överkvinna och blev alldeles groggy av upplevelsen! Från att stillsamt landat på mitt ben till att totalöverraskat dunsat ner på soffan.. vilka glada tankar som utspelades av min hjärna!
Undrar vad som gjorde honom mest snurrig, just smällen eller faktumet människa - fluga = 1-0!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari