Knockad

Igår kväll efter Therese kommit förbi la jag mig för att somna boys lite snabbt och lätt. Den som turnade in snabbt och lätt vart jag, och troligtvis somnade pojkarna strax därefter de med. Fann dem iaf i sovande ställning när jag vaknade till liv 00.20!!
Trevlig fredagkväll på er med! Men vart nog ganska behövligt med sömn tydligen, trots att jag inte gjort något för att överanstränga mig under dagen.
Kände inte som någon större idé att hålla mig vaken där och då, så loggade ner och fortsatte mitt drömmande där innefrån kudden!





Nu tycker jag nog det verkar dags för kaffe innan den här dagen blir som en taskig repris av igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari