Kyla

Det här kommer bli en lång kall vinter!

Tycker redan, i mitten av September att kylan trycker på mer än någonsin.
Temperaturen har fallit till under tiogradersstrecket och det känns. Elementen börjar sakta tinas upp ur sommardvalan. Inte för varmt, sådär lagom så man känner att någonstans existerar en varmare plats ändå. Inte för varmt, inte vill bostadsföretaget slänga ut onödiga pengar. Jag är en sån där onödig person så de har rätt, inte behöver de ösa värme över mig när jag samtidigt har flera fönster öppna i min lgh. Men av princpsak tar det emot att stänga dem.. jag är hårdhudad, right!!


Så jag får gå här med dubbla strumpor och tjocktröja, dissa kylgnället och gilla läget i min svala friska lgh!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Kommer ihåg det där!! Kallt som fasen!! Här väljer jag själv hur varmt jag vill ha det =) Tror också att det kommer att bli en lång kall vinter i år... Rugg!!



STOR Kram!!

2008-09-16 @ 08:38:51
URL: http://minaunderverk.blogg.se/
Postat av: Silver

hahaha.. ja visst är det segt å slarva bort sånt :).. önskar man hade så mkt pengar att man aldrig behövde tvätta utan kunde slänga kläderna efter 1 gång.. haha



2008-09-16 @ 10:20:04
Postat av: Silver

Det är kallare om nätterna och märks på kvällar och mornar att det är mörkare :).. men i helgen var det ju asvarmt i solen ju!! kunde gå i tshirt på stan :)

2008-09-16 @ 10:22:20
Postat av: Silver

Ja hejja HV! dom spelar rolig och underhållande anfalls hockey! dom ägde frölunda igår! Frölunda har ju köpt en målvakt i 2 år för 12 miljoner.. så släpper han in 5 mål och blir utbytt.. hahahaha

2008-09-16 @ 11:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari