Lat!!

Jag är alldeles för slö när jag lämnat barnen till skolan. Får inte gjort något annat än just ta det lugnt, för det gör jag! Men Tänk vad mycket jag kunde få gjort om jag ansträngde mig, men på något sätt är det lättare när barnen är hemma och man ändå är igång hela tiden!

Idag har jag ätit frukost, druckit kaffe, ätit mjuk pepparkaka som blev ovanligt lyckad, undrar vad som vart skillnaden igår huh?, läst en sisådär 50 sidor av Kicki&Lasse av Peter Kihlgård i sängen tillsammans med Wilma & Doris (Doris hamnade i buren efter att ha terroriserat min garderob) samt ropat in en riktigt fin kjol på Tradera.. verkligen produktiv förmiddag, right!

Nu är vildingarna på väg hem från skolan med bussen.. snart ska de nog bli fart på mig med..

I dagens Metro står det förresten att svenska män är latast i Europa, kanske jag kan slå mig in där med..
Till Artikeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Månadsbilden 2009

Januari